5 Eylül 2014 Cuma

Kutu Kutu Pense

Hayırlı cuma'lar herkese!
Hepimizin bu mübarek günü hayırlara vesile olsun inşAllah, güzel güpgüzel hediyeler süprisler dualar ve daha bir çok şey bizimle olsun inşAllah :)

Daha önceki postlarımdan birinde dekupaj kağıtları yayınlamıştım, ben bunlarla bişi yaparım ki diyerekten :)
Neyse ki sonunda bir heves biriktirdiğim kahve kutularını kapladım. Yalnız tutkalım beklemekten kurumuş, ben de içine biraz su katarak yumuşatmıştım. Ama böyle yapınca dekupaj kağıtlarımın canlı renkleri kayboldu :(
Gerçi sanki daha soft oldular gibi, hafif buğulu böyle. Ben sevdim yani :)
Bakalım sizler de beğenecek misiniz :)






Akşam balık yedik bir güzel, bunlar da balığın üzerine yediğimiz abur cuburlar =/

Aslında çay faslı olmasa meyve faslı bence her gün olabilir :) ama ne yardan ne serden ne meyveden geçebiliyoruz =/
Yemek de yeriz, çay da içeriz meyve de yeriz. E tabi yuvarlana yuvarlana gezmeye davetiye de çıkartırız :)
Büssürü sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder